Re: Obraz partycji i wiekszy dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 22:12:37 MET DST

Dnia Wed, 29 Jul 2009 22:41:58 +0200, notatall napisał(a):

> Witam,
>
> chce zmienic dysk z partycja systemowa na wiekszy.
> Obecnie mam 300GB a chce 500GB. Na tych 300GB jest partycja systemowa
> 50 GB i aktualnie nieprzydzielona reszta.
> Zrobilem obraz partycji za pomoca Image For Windows. Po wgraniu obrazu
> na nowy - 500GB - dysk niestety system nie startuje.
> Co poprawic?
> W Image For Windows z ustawien domyslnych odznaczylem tylko "Show
> Entire Network" (zgodnie zreszta z sugestia programu).
> Moj system to Win XP.

Jaki jest komunikat o błędzie?

Ściągnij sobie program BootIt i wykonaj polecenia Std MBR, Clear Sig, a
także ustaw partycję systemową jako aktywną. Sprawdź też tym programem
wiersz startowy w pliku Boot.ini i czy jest on zgodny z aktualnym
położeniem wpisu o tej partycji w tabeli partycji.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/