Re: Windows 7

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 09:09:58 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Już od Visty Microsoft nie certyfikuje sterowników, które
> nie są równolegle rozwijane w wersji 64-bitowej.
>
> Wniosek: nie kupować badziewnego sprzętu z niecertyfikowa-
> nymi programami obsługi.

Przy kupowaniu to jasne ze trzeba popatrzec co ktory producent oferuje i
wybrac odpowiednio. Problem jest ze sprzetem ktory juz mam, bo przeciez
nie wyrzuce np. skanera, fakt ze troche zabytek, ale na razie dziala, a
2 czy 3 stowy wole w co innego zainwestowac. Z drugiej strony kto wie
czy jednak nie go nie wywale, jak na jesieni bede podejmowal decyzje
która wersje Siodemki kupic.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl