Re: Obraz partycji i wiekszy dysk

Autor: pb2004 <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 13:43:26 MET DST

In article <ndc175pia6k7hpa3n4l5dnbsrnm4q6uisd@4ax.com>, not@at.all says...

>Witam,
>
>chce zmienic dysk z partycja systemowa na wiekszy.
>Obecnie mam 300GB a chce 500GB. Na tych 300GB jest partycja systemowa
>50 GB i aktualnie nieprzydzielona reszta.
>Zrobilem obraz partycji za pomoca Image For Windows. Po wgraniu obrazu
>na nowy - 500GB - dysk niestety system nie startuje.
>Co poprawic?
>W Image For Windows z ustawien domyslnych odznaczylem tylko "Show
>Entire Network" (zgodnie zreszta z sugestia programu).
>Moj system to Win XP.

Cytat z pomocy programu: „Tip: When simply restoring a Windows bootable
operating system partition, use the Set Active, Restore First Track, and
Update BOOT.INI options.[...]Lenovo/IBM users who get a signature failure,
use the Write Standard MBR Code option.
W przypadku odtwarzania Visty/W7 nie trzeba zaznaczać ostatniej opcji.

--
Piotr Borkowski