Re: Uprawnienia do zapisu na partycji.

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Jul 2009 - 22:24:25 MET DST

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Normalnie. Prawoklik na dysku, zakładka zabezpieczenia i zabierasz prawo do
> usuwania. Tylko wyłącz proste udostępnianie w opcjach folderów.

Super. O to mi chodziło - kiedyś już to widziałem, ale nie potrafiłem
doszukać się tego manewru z prostym udostępnianiem :)
Jak rozumiem samo zabranianie usuwania plików konfiguruje się w
"zaawansowane"?
I jeszcze jedno pytanie;
Ustawiłem dla dysku d: Odmów - Usuwanie (dla grupy Użytkownicy). Zastosuj
do - Ten folder, podfoldery i pliki.
Mimo to nie wszystkie katalogi na d: są zabezpieczone... Niektóre z nich
mogę
usuwać. Czy jest jakieś narzędzie, które ustawi mi takie same uprawnienia
we wszystkich podfolderach? bo widzę że teraz foldery mają różne
uprawnienia dla różnych grup. Chodzi mi o coś takiego jak linuksowy
chown -R. Nie chce mi się ręcznie ustawiać uprawnień i grup dla każdego
folderu.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą