Re: kopiarka w sieci

Autor: Sputnik <hale.mucha_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 21:32:50 MET DST

On 26 Lip, 17:52, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Przy czym mało która drukarka (ja takiej nie widziałem) obsługuje Active
> Directory. Jak już potrafi to łączy się przez LDAP, a to jest podzbiór Active
> Directory.

> A co FTP się nie da użyć? Wrzuć drukarki do separowanej sieci, gdzie nie ma nic
> innego i niech walą przez FTP do odpowiednich katalogów/kont. Tutaj pozostaje
> modulo fizycznego zabezpieczenia gniazdek (aby ktoś z laptopem nie mógł się
> fizycznie wpiąć w sieć drukarek) ale to też da się.
>
> Upierdliwie ale można.
>
> --
> [...]

zwróć uwagę czy ma LDAP-a, oprócz tego dobrze by było by skaner
sieciowy miał możliwość skanowania po SMB i do emaila,
kolejna rzecz - kopiarki monochromatyczne mają najczęściej skaner w
odcieniach szarości (najczęściej wystarcza), ale niektóre mają
możliwość skanu w kolorze
niektóre kopiarki mają wbudowany dodatkowy mechanizm kompresji PDFa
skanowanie po smb pozwoli skanować do udostępnionego zasobu
sieciowego
kolejnymi fajnymi rzeczami są możliwości zabezpieczenia kopiarki
kodami i kontrola użytkowników pod kątem ilości wykonanych kopii,druków
(kod użytkownika wpisuje się w sterownik) i skanów

w razie zapytań typowo branżowych (kopiarki) zapraszam do zapytań,
chętnie podzielę się wiedzą :)
Sebastian Rorbach <srorbach@xline.pl>