Re: Lotus Notes vs Exchange

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 14:04:31 MET DST

Skrypëk wrote:

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości grup
>
> Server w Lotusie to się Domino nazywa. A Notes to niestabilna, powolna,
> toporna i niezrozumiała aplikacja, użytkowanie której jako klienta
> poczty to najgorsza kara jaka może spotkać użytkownika i support. Jak
> już koledzy mówili, Office Outlook z serwerem Exchange bije Notes na
> głowę jeśli chodzi o pocztę i kalandarze. Licencjonowanie nie jest
> jakieś szczególnie skomplikowane:
> http://www.microsoft.com/exchange/2007/evaluation/editions.mspx
> A do zarządzania dokumentami w świecie MS służy darmowe SharePoint
> [...]

Widać, że miałeś marne doświadczenia z administratorem Domino i osobami,
które napisały szablony ;)
Dobrze wdrożony LN + LD jest potężnym narzędziem pracy grupowej - z
jakiegoś powodu używają go duże firmy (CocaCola, ABB,
Four Seasons Hotels&Resorts, JMD, mogę długo wymieniać...).
Najważniejsze - musi być dobry programista, który napisze/dostosuje
aplikacje do potrzeb firmy.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,