Re: Skuteczny sposób na odzyskanie ikon z traya.

Autor: Mariusz <mdw2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 19:25:58 MET DST

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):

> Wyrzuć zbędne aplikacje z msconfig/uruchamianie (nawet wszystkie na czas
> testu).
> Ponadto Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\Explorer
> (musisz ten klucz utworzyć)
> Wpisz wartośc DWORD "NoTrayItemsDisplay" = 0
> To samo zrób w kluczu
> HKEY_CURRENT_USERSoftware\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\Explorer
> Restart lub wyloguj
> lub
> [...]

Dziekuje bardzo za blyskawiczna pomoc. Zrobilem te modyfikacje w rejestrze,
wylogowalem sie i zalogowalem i ikony byly. Jednak po ponownym uruchomieniu
komuptera ikon znow nie bylo. No to potem uzylem programu do ktorego linka
podales. Mialem ten programik juz sciagniety, bo juz go probowalem. Ale
jeszcze raz w nim troche rzeczy poustawialem. Niby tak jak wczesniej ale
jednak tym razem zaznaczylem tez "Disable SSDP and uPNP Services" i
nacisnalem "Apply". No i po dwukrotnym rebocie wszystkie ikony widac. :) Mam
nadzieje, ze krzywdy sobie nie zrobilem ta opcja. No i tak prawde mowiac to
nie jestem pewien czy to jej zawdzieczam ikonki czy jakiejs innej. Tym razem
ustawilem chyba trzy, ktore mi pasowaly do mojego problemu. Wczesniej
probowalem jednej (nie pamietam ktorej ale tej, ktora najbardziej pasowala do
problemu. :)

Dzieki za pomoc!
Mariusz