Re: Skuteczny sposób na odzyskanie ikon z traya.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 18:53:43 MET DST

In news:h4kl2n$s4k$1@inews.gazeta.pl,
*Mariusz* <mdw2@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Hi
>
> 3 dni temu wlasciwie bez znanej mi przyczyny zniknelo mi kilka ikon w
> trayu. Najgorsze jest to, ze zniknely te, ktore chcialem zeby byly. Na
> przyklad bezpieczne usuwanie sprzetu, ktore uzywalem przed wyjmowaniem
> pendrive USB albo glosniczek do regulacji glosnosci. No i jeszcze kilka,
> ktore normalnie mialem ukryte ale czasem rozwijalem traya zeby ich uzyc.
>
> W ciagu 2 dni wygooglalem przynajmniej kilka sposobow na odzyskanie tych
> ikon ale tak naprawde nic nie pomoglo. Robilem jakies cudowne modyfikacje
> [...]

Wyrzuć zbędne aplikacje z msconfig/uruchamianie (nawet wszystkie na czas
testu).
Ponadto Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
(musisz ten klucz utworzyć)
Wpisz wartośc DWORD "NoTrayItemsDisplay" = 0
To samo zrób w kluczu
HKEY_CURRENT_USERSoftware\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
Restart lub wyloguj
lub
narzędzie do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm