Re: Skuteczny sposób na odzyskanie ikon z traya.

Autor: Mariusz <mdw2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 19:30:25 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> 1) Nie napisałeś w ogóle jaka wersja Windows.

Masz racje. :) Jednak 2 minuty pozniej sie poprawilem dopisujac krotka
informacje o wersji Windows jakiej uzywam. :)

> 2) Takie objawy są czasem spowodowane samoistnym restartowa-
> niem się powłoki systemu (Eksploratora). Uruchamia się,
> pozwala programom zarejestrować ikonki w obszarze powia-
> domień, po czym zamyka się i uruchamia ponownie, co powo-
> duje zniknięcie już zarejestrowanych ikonek (dodają się
> tylko te, których EXEki dopiero startują).

To brzmi sensownie. Wobec tego nalezaloby znalezc przyczyne tego samoistnego
restartowania sie powloki systemu. A to jest chyba poza naszym zasiegiem. :(

> 3) Spotkałem się z takim przypadkiem raz na Windows XP, ale
> nie pamiętam, czym to było spowodowane i czy znalazło się
> jakieś rozwiązanie. Na pewno był to przypadek opisywany
> na tej grupie.

Chetnie bym przeszukal grupe w poszukiwaniu watku ale nie bardzo widze jakis
sensowny sposob wyszukiwania na tej grupie. Przegladam czasem te grupe za
posrednictwem usenet.gazeta.pl (pewnie jest to srednio mile widziane na tej
liscie). :)

Mariusz