Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 19:17:07 MET DST

W dniu 27.07.2009 08:43, Osadnik pisze:
> A ja nie, System to system i tam nie ma prawa być NIC INNEGO. Żadnego

Twoja opinia.

> oprogramowania, żadnego Documents & settings. W razie padu systemu mogę
> przywrócić obraz tylko jednej partycji i wszystko ładnie działa dalej.

A po co doprowadzasz do padu systemu?

> Ale wracajać do partycji, to właśnie utrata ustawień i podobnych była
> przyczyną rozstrzelenia systemu na kilka partycji i dzięki temu wiem ze
> na partycji H mam wszystkie dokumenty i mogę szybko zrobić backup i mam
> pewność ze to wszystkie foldery. W tej chwili przy 3 dyskach mam 8

Taką samą pewność mógłbyś mieć mając folder "Dokumenty"
na przykład. Albo mając wszystko w domyślnych folderach
systemowych i robiąc kopię "Documents and Settings" lub
"Users".

> C to goły system z katalogiem C Windows i kilkoma katalogami o
> niewielkim znaczeniu.
> D to program Files
> [...]
> O to rodzaj pulpitu, trafiają tam rożne dane produkowane na bieżąco - co
> jakiś czas czyszczę tą partycje przenosząc lub usuwając pliki

...i z większości tego można było zrobić foldery.

> nie lubię długich ścieżek folderów - wole partycje, w długich ścieżkach

A co komputer obchodzi, czego nie lubisz, a co wolisz? Wyko-
rzystujesz partycje w sposób patologiczny i jeszcze narzekasz,
że się nie da.

> Dlatego każdy ma organizacje danych jaka lubi. Mi przypadła do gustu
> organizacja partycjami.

Czyli nie potrafiłeś zrobić sensownej organizacji folderami :)

|                 |  Politechnika Śląska                   |