Skuteczny sposób na odzyskanie ikon z traya.

Autor: Mariusz <mdw2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 18:36:39 MET DST

Hi

3 dni temu wlasciwie bez znanej mi przyczyny zniknelo mi kilka ikon w trayu.
Najgorsze jest to, ze zniknely te, ktore chcialem zeby byly. Na przyklad
bezpieczne usuwanie sprzetu, ktore uzywalem przed wyjmowaniem pendrive USB
albo glosniczek do regulacji glosnosci. No i jeszcze kilka, ktore normalnie
mialem ukryte ale czasem rozwijalem traya zeby ich uzyc.

W ciagu 2 dni wygooglalem przynajmniej kilka sposobow na odzyskanie tych ikon
ale tak naprawde nic nie pomoglo. Robilem jakies cudowne modyfikacje w
rejestrze, instalowalem jakies cudowne programiki (jeden to chyba rodem z
Windows95). Nic nie pomaga. Nawet jezeli po ktoryms zabiegu ikony wracaja to
po ponownym uruchomieniu komputera ikon nie ma. Mam juz dosyc...

Ma ktos jakis pomysl? Jest tu kilka osob, ktore naprawde znaja Windows od
podszewki. Moze ktos wpadnie na jakis skuteczny sposob. Chetnie sprobuje
wszystkiego co bedzie mialo cien szansy...

Mariusz