Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jakwyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 19:20:26 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Najczê¶ciej niestety z "innych", czyli "wygl±da inaczej",
>"nauczy³em siê to nie chcê siê znowu uczyæ", "w pracy mam
>XP to w domu te¿ chcê" i tak dalej.
>
>Tak naprawdê coraz mniej jest przypadków, w których *napraw-
>dê* konieczne jest u¿ywanie XP.

Radek, ja nie wiem co jest "najczê¶ciej". Wiem co mam w pracy. I w pracy
mamy XP z przyczyn stricte technicznych (ok, mo¿esz zamieniæ
"technicznych" na "finansowych", bo przecie¿ mogliby¶my ca³kowicie
zmieniæ system w ca³ej firmie ;->)

--
\------------------------/ I  WILL NOT BURY THE NEW KID(Bart Simpson on
| http://epsilon.eu.org/ |