Re: Klient ssh (nie putty)

Autor: <bhWYTNIJTO_at_sih.pl>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 13:21:13 MET DST

> Nie ma czegoś takiego jak "schowek pod linuksem". Zaznaczenie w MCEdit
> to jego wewnętrzna sprawa i nikomu nic do tego. Możesz jedynie przenosić
> zaznaczenie z terminala, czyli to, co opisywałem wcześniej.
> I jest to niezależne od programu terminalowego.
Moze zle napisalem.
Pod OSX (Mac) w terminalu po polaczeniu przez ssh mozna zaznaczone miejsce
skopiowac do schowka Maca i odwrotnie - po skopiowaniu tekstu np. z edytora
makowego mozna to wkleic w terminalu do np. MCedit (oczywiscei mysle wylacznie o
tekscie).
Kiedys mialem jakis terminal dla Windows, ktory tez na to pozwalal ale niestety
nie pamietam nazwy, a poszukiwanie w googlach nic nie dalo.
Jak pisalem w putty mozna skopiowac jedynie wszystko, czyli to co miesci sie w
pamieci terminala (chyba terminala) - czyli od ostatniej linii w MCedit
widocznej na dole po pierwsza linie juz z konsoli...