Re: Klient ssh (nie putty)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 11:39:51 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "bh@sih.pl"
>O tym wiem, ale chodzi mi o przenoszenie zawartosci schowka z Putty do Windows i
>odwrotnie. W Putty moge jedynie skopiowac do wspolnego schowka przez Copy All to
>Clippboard, czyli tyle co jest w pamieci ekranu pod linuksem.
>Innej mozliwosci nie znalazlem.
>Potrzebuje przenosic zaznaczone kawalki tekstu np. z linuksowego MCedit do
>notatnika Windows.

Nie ma czegoś takiego jak "schowek pod linuksem". Zaznaczenie w MCEdit
to jego wewnętrzna sprawa i nikomu nic do tego. Możesz jedynie przenosić
zaznaczenie z terminala, czyli to, co opisywałem wcześniej.
I jest to niezależne od programu terminalowego.

--
\------------------------/ Anything  that happens enough times to irri-
| http://epsilon.eu.org/ |