Re: Klient ssh (nie putty)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 13:27:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "bhWYTNIJTO@sih.pl"
> [...]
>skopiowac do schowka Maca i odwrotnie - po skopiowaniu tekstu np. z edytora
>makowego mozna to wkleic w terminalu do np. MCedit (oczywiscei mysle wylacznie o
>tekscie).
>Kiedys mialem jakis terminal dla Windows, ktory tez na to pozwalal ale niestety
>nie pamietam nazwy, a poszukiwanie w googlach nic nie dalo.
>Jak pisalem w putty mozna skopiowac jedynie wszystko, czyli to co miesci sie w
>pamieci terminala (chyba terminala) - czyli od ostatniej linii w MCedit
>widocznej na dole po pierwsza linie juz z konsoli...

Cały czas nie do końca rozumiem.
Czy chodzi ci o skopiowanie do schowka np. zawartości tego, co
zaznaczysz w MCEdit przy pomocy F3? Bo to jest niemożliwe.
Czy chodzi ci o to, co zaznaczysz myszką w dowolnym miejscu ekranu? Bo
to jest w putty automagicznie wrzucane do schowka.

--
\------------------------/ I  WON'T  NOT  USE  NO DOUBLE NEGATIVES(Bart
| http://epsilon.eu.org/ |