Re: Instalacja XP/2003 z bootowalnego pen drive'a

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 11:47:08 MET DST

Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:13:25 +0200, Patryk Włos napisał(a):

> Witam
>
> Kupiłem sobie komputer typu nettop, bez cdromu - w zasadzie jest
> mniejszy od płyty cd, więc nawet nie idzie dołożyć. Tak więc muszę na
> nim instalować system wyłącznie z czegoś na USB.
>
> A ponieważ nie mam cdromu na USB, z którego można by zabootować system,
> chcę zrobić sobie bootowalny pen drive.
>
> Mam bootowalne, oryginalne obrazy Windows 2003 Enterprise SP1 i Windows
> XP SP2 - oba z MSDNAA, kiedyś już przetestowane. Mogę je wykorzystać
> jako źródło.
>
> Rzecz w samym bootowalnym pen drivie - wypróbowałem kilkanaście metod
> [...]

Jeśli możesz wyłuskać dysk twardy z tej maszynki, to przełóż go do
innego komputera, załóż na nim bootowalną partycję FAT32, ustaw jako
aktywną, przekopiuj tam instalkę systemu, przełóż go z powrotem do
netbooka, zabootuj do DOS-a i zainstaluj system poleceniem winnt.exe. Na
koniec wykonaj konwersję partycji do NTFS poleceniem convert.exe. I po
sprawie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/