Instalacja XP/2003 z bootowalnego pen drive'a

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 15:13:25 MET DST

Witam

Kupiłem sobie komputer typu nettop, bez cdromu - w zasadzie jest
mniejszy od płyty cd, więc nawet nie idzie dołożyć. Tak więc muszę na
nim instalować system wyłącznie z czegoś na USB.

A ponieważ nie mam cdromu na USB, z którego można by zabootować system,
chcę zrobić sobie bootowalny pen drive.

Mam bootowalne, oryginalne obrazy Windows 2003 Enterprise SP1 i Windows
XP SP2 - oba z MSDNAA, kiedyś już przetestowane. Mogę je wykorzystać
jako źródło.

Rzecz w samym bootowalnym pen drivie - wypróbowałem kilkanaście metod
znalezionych w internecie (narzędzia HP Compaq, mkbt, przegrywanie na
różne sposoby boot sectora z dyskietki, Windows Enabler itd.).

Pytanie, czy ktoś ma jakiś inny pomysł, jak spreparować sobie pen
drive'a, z którego uruchomi się instalator - ale w taki sposób, aby
zmieściły się jeszcze pliki instalacyjne z płyty?

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com