Re: Instalacja XP/2003 z bootowalnego pen drive'a

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 09:10:02 MET DST

> No i ok - zainstaluj w2k3, dodaj usługę RIS, dodaj w niej instalkę
> XP, zrestartuj nettopa z sieci i instalujesz system.

Już po sprawie. Zainstalowałem 2003, popróbowałem przez 2 dni
zainstalować jakoś sterowniki do chipsetu Poulsbo, nie wyszło, to
zainstalowałem XP. Tam wszystkie sterowniki się bez problemu
zainstalowały i ogólnie wszystko działa idealnie.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com