Re: Blue screeny w XP SP3 - ciąg dalszy...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 20:37:43 MET DST

In news:h32ois$4g7$1@inews.gazeta.pl,
*.Peeter* <peeter993@nospam.gazeta.pl> typed:

> W sumie przed awarią grafy nic się nie działo, później zaczęły się
> oczywiście manewry ze sterownikami i kompletne kongo z tymi BSOD-ami.
>
> Z tym postawieniem drugiego XP w sumie dobry pomysł, mój system już
> ma ponad półtora roku...

Ja na Twoim miejscu, pierwsze co bym zrobił to postawił obok drugi system i
sprawdził jak się zachowuje komp. Masz możliwość też poprzenoszenia pewnych
aplikacji, dokumentow itd... Dopiero po kilkunastu testach, skasuj ten
pierewszy, a pozostaw drugi.

> Dla mnie to ze trzy dni roboty, ale chyba
> metoda najpewniejsza...

Etam, bez przesady dobra dniówka i masz wszystko na miejscu.