Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 20:42:16 MET DST

Piotr Palusiński pisze:

> Wykonaj skrót do pliku sndvol32.exe i ustaw w właściowściach
> Minimalizuj, teraz wstaw go do autostartu.

Dzięki Piotrze za pomysł, skorzystam chyba z tego ale nie do końca jest
to dobre dla mnie bo generalnie wykorzystuje pulpit do kopiowania
wklejania, jak normalne biurko w pracy, tymczasowe dokumenty etc, nie
trzymam ikon czy czegoś tak na stałe bo to wszystko mi przeszkadza..
Szukam takiego potencjometru :) Dla przykładu, Media Playera można w
taki sposób w pasek dać, nie pamiętam czy to w nim taka funkcja jest czy
to za sprawą Visty, nie używam teraz ani jego ani jej :) ale właśnie był
taki potencjometr w pasku i to było genialne, tyle że dotyczyło tylko
odtwarzacza a mi chodzi o głośność systemu.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?