Re: Blue screeny w XP SP3 - ciąg dalszy...

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 20:29:44 MET DST

Piotr Palusiński wrote:
> Jeśli masz taką możliwość, to zainstaluj na drugiej partycji drugiego
> XP-ka i zobacz czy są te same objawy. Pisze to dlatego, iż ostatnio
> zastosowałem taki manewr u znajomego i okazało sie, że ten drugi
> doistalowany pracuje jak talala. Natomiast ten zainstalowany jako
> pierwszy plus bez przerwy bsod-y podobne do Twoich. Okazały się
> wadliwie zainstalowane sterowniki do wielu urządzeń.

W sumie przed awarią grafy nic się nie działo, później zaczęły się
oczywiście manewry ze sterownikami i kompletne kongo z tymi BSOD-ami.

Z tym postawieniem drugiego XP w sumie dobry pomysł, mój system już
ma ponad półtora roku... Dla mnie to ze trzy dni roboty, ale chyba
metoda najpewniejsza...

--
Pozdrawiam
  __