Re: Blue screeny w XP SP3 - ciąg dalszy...

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 20:58:06 MET DST

Piotr Palusiński wrote:
> Ja na Twoim miejscu, pierwsze co bym zrobił to postawił obok drugi
> system i sprawdził jak się zachowuje komp. Masz możliwość też
> poprzenoszenia pewnych aplikacji, dokumentow itd... Dopiero po
> kilkunastu testach, skasuj ten pierewszy, a pozostaw drugi.

Zamierzam postawić świeżynkę na dysku, który obecnie leży
w zewnętrznym boxie - Seagate z felernej serii 7200.11, po
aktualizacji firmware, więc nie powinien umrzeć. :-)

Postawię na nim system (może Win 7 RC?), po około miesiącu
pracy bez restartów będę mógł powiedzieć, czy winna była
zmęczona winda. :-)

> Etam, bez przesady dobra dniówka i masz wszystko na miejscu.

I tu kłopot jest, trzeba do pracy iść rano. :-) Eh, jakbym
tak mógł wziąć sobie urlopik... marzenia. :-)

Chyba się jeszcze dzisiaj zabiorę za robotę. Teraz ściągam
legalniusiego XP SP3 i obok Win7RC. Nie wiem tylko który
warto postawić. :-)

--
Pozdrawiam
  __