Re: (Nie)ciekawe skasowanie

Autor: notatall <not_at_at.all>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 19:07:19 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 18:18:07 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Testdisk http://www.cgsecurity.org/
>http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples
>
>Przywróć tym programem oryginalny układ partycji. W tym celu musi on
>przeskanować cały dysk w poszukiwaniu zachowanych bootsektorów partycji.
>Na podstawie ich zawartości utworzy listę "partycji", z której musisz
>ręcznie wybrać te właściwe. Dla ułatwienia będziesz mógł spod Testdiska
>nawet zajrzeć w ich system plików. Gorzej, jeśli tablica partycji będzie
>OK, a system plików na drugiej partycji nie będzie dostępny - będzie to
>oznaczać, że została nadpisana tablica alokacji plików; wówczas
> [...]

Dziekuje Ci za szybka reakcje!
Juz sprawdzilem TestDiskiem - lista partycji niestety nie jest
"wlasciwa" - zostaje odzyskiwanie plikow. Co polecilbys pod Windows?
Do dzyskania sa przede wszystkim pliki graficzne (z roznych
programow),troche prezenatcji, sporo xls, docx. No i chyba
najwazniejsze - zdjecia z pierwszego roczku zycia synka i z tego tez
okresu filmy (za to mam u zony przechlapane ;_(

Pozdrawiam