Re: (Nie)ciekawe skasowanie

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 10:12:48 MET DST

notatall pisze:

> Dziekuje Ci za szybka reakcje!
> Juz sprawdzilem TestDiskiem - lista partycji niestety nie jest
> "wlasciwa" - zostaje odzyskiwanie plikow. Co polecilbys pod Windows?
> Do dzyskania sa przede wszystkim pliki graficzne (z roznych
> programow),troche prezenatcji, sporo xls, docx. No i chyba
> najwazniejsze - zdjecia z pierwszego roczku zycia synka i z tego tez
> okresu filmy (za to mam u zony przechlapane ;_(

Miałem podobny "przechlap" i skierowałem sie ku programowi DMDE
(naprawdę niezły program) do kupienia PL jeśli tych plików bardzo dużo
- u mnie ładnie odzyskiwał całe kilkuset megabajtowe mocno
sfragmentowane kawałki.
W twoim przypadku może sie okazać bardzo pomocny.

P.S nie wiecie nawet jaka to frajda jak po otworzeniu dysku widzicie
pliki które możecie odzyskać mimo ze zostały skasowane pół roku temu :)