Re: Zdalny pulpit ma³o zdalny...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 14:09:40 MET DST

U¿ytkownik "Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:h0o11a$fjq$1@news2.ipartners.pl...

> Zaden z tych testow nie pokazuje dobrze rzeczywistej predkosci i nie
> spotkalem jeszcze strony ktora by to potrafila.

Wiadomo. Ale test, który jest powtarzalny z dok³adni¶ci± do procenta,
uzna³bym jednak za wiarygodny. Lub bliski wiarygodno¶ci. Do Bamako
powtarzalny nie jest, za¶ lokalnie, to z dok³adno¶ci± do poni¿ej 1 %
nawet.

> Jak potrzebuje sprawdzic na szybko download to korzystam z:
> noc.gts.pl

Te¿ jest dobry, jednak¿e nie wysyca mi ³±cza... Ale pokazuje, ile mogê
sie aktualnie spodziewaæ. Zobaczê w nocy, bo teraz jest 14:00 i idzie
ledwie do 2050 ok kB/s, a ju¿ miewa³em 2300 i wiêcej, a przeciêtnie na
transfer 2200 kB/s. Na dniach planujê upgrade ³±cza do 30 Mbit/s
Spróbujê kiedy¶ poprzeliczaæ narzuty na protoko³y, nag³ówki, takie tam,
a nu¿ oka¿e siê, ¿e jednak wysyca? :) (nie ma to, jak w czasie
potrzebnym na ¶niadanie, ¶ci±ga siê obrazek ISO p³yty DVD) :) ¯eby te¿
mi chcieli wydmuch "apgrejdn±æ" :) (kiedy¶ siê zagapili i mi taki
upgrade zrobili) :)

> A jak nie majac narzedzi chce miec troche dokladniejsze info to moim
> zdaniem najlepszy test to ftp w obie strony i dokladne obciecie
> wszelkiego innego ruchu.

Minus narzut na nag³ówki protoko³u... Oraz inne okoliczno¶ci... Ot, po
prostu ka¿dy test do czego innego.

--
"Jak to mówi dobra ksiêga - Uzdrów nas Panie, a bêdziemy uzdrowieni.
Innymi s³owy - daj nam lekarstwo, bo chorobê ju¿ mamy"