Re: Zdalny pulpit ma³o zdalny...

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 22:03:25 MET DST

Ok, ja wszystko rozumiem. Tak naprawdê mam do dyspozycji UpLoad czyli
512kbps wg reklamy. Realne prêdko¶ci zmierzone na TP to 470-490kbps, a
na INEA 484-585kbps. Nie zdarzy³o mi siê aby spad³o poni¿ej 400. DL,
czyli ssanie wieczorem na Ineii spada do 2-3MBitów, tepsa ma powy¿ej
5. Raz to dzia³a dobrze, tak ¿e da siê pracowaæ, a raz siê krzaczy.
Samo po³aczenie VPN jest stabilne i rzadko mi siê zdarzaj±
roz³±czenia. Zazwyczaj odpalam VPN, sieciow± aplikacjê i korzystam
tylko z po³acznia do bazdy danych + wydruki. Ale teraz jad±c na
wakacje nie chce targaæ swojego laptopa, i testujê w³a¶nie RDP.
Tymbardziej jest to ciekawe rozwi±zanie, bo mam dostêp równie¿ do
komputera pracownika jak co¶ popsuje to mogê naprawiæ. Ale je¿eli tu
pad³o has³o "traktowania RDP jako P2P" to mo¿e co¶ zamieszaæ z NAT aby
publicznie pu¶ciæ RDP jako WWW po 8080 np? Tylko ja kiepski w tym
jestem ale z góry mówiê, ¿e na swoich routerach 8080 nie u¿ywam. Ale
mo¿e byæ te¿ inny port...