Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 14:24:30 MET DST

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości
news:h0o0d0$bq3$1@inews.gazeta.pl...

> 15 sekund? Niech znajomy odda komputer do serwisu.

Takowoż. Już po 2 sekundach wskoczył program, po 4, od naciśnięcia
ikonki IE8, miałem już wczytaną stronę startową.
Nie uruchamiany wcześniej w sesji FX odpowiednio 8 i 10 (spróbuję
jeszcze bez dodatków, których wcale dużo nie ma, 2, czy 3...), Opera
podobnie jak IE8, ale niemiarodajnie, bo sprawdzana zaraz po wygaszeniu,
poza tym mam celowo ustawione, że wyskakuje okienko startowe z
zapytaniem.
Fx uruchomiony ponownie po wygaszeniu - 1 i 2 sekundy odpowiednio. IE8
po ponownym odpaleniu odpowienio 0.5 i 1.5 sekundy. (szacunkowo, nie
miałe stopera pod ręką)
Wygrał IE8 - nie był wcześniej uruchamiany w tej sesji. A ponowne
uruchomienie dało wynik demona szybkości.
Komputer 2 gigabajty RAM DDR2 533 MHz, Pentium D 925 3 GHz,
dwurdzeniowy, wiadomo, z podstawą 200 MHz. Dysk PATA 320 giga. Swapfile
wyłączony, wszystkie możliwe pliki poddane kompresji - oczywiście NTFS,
regularnie defragmentowany.