Re: Zdalny pulpit ma³o zdalny...

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 10:00:49 MET DST

W dniu: 2009-06-10 00:54, u¿ytkownik Sempiterna napisa³::

> Dobry test, ale Javy wymaga i nie zawsze wysyca ³±cze. (tajk¿e, kolejne
> testy wykazuj± nierzadko poni¿ej po³owy rzeczywistej prêdko¶ci ³±cza...
> a czasami nawet do æwiartki zaledwie schodz±).
> Ja próbujê tak¿e tu:
> http://www.speedtest.net/
> Graficznie bardziej bajerancki, ale bez Javy siê obywa. I wydaje mi siê
> rzetelniejszy. Tak¿e kolejne testy s± przewa¿nie powtarzalne.
> Wprawdzie Numion ma opcjê "multiserver", ale bywa nie tak rzadko, ¿e
> test siê powiesi.
>
> Mój test do Bamako:
> [...]

Zaden z tych testow nie pokazuje dobrze rzeczywistej predkosci i nie
spotkalem jeszcze strony ktora by to potrafila.

Jak potrzebuje sprawdzic na szybko download to korzystam z:
noc.gts.pl

A jak nie majac narzedzi chce miec troche dokladniejsze info to moim
zdaniem najlepszy test to ftp w obie strony i dokladne obciecie
wszelkiego innego ruchu.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --