Re: Office Word 2007

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 29 May 2009 - 18:08:40 MET DST

ZikO log(in):
[...]
> Z definicji tak powinno byc. Ale nie jest.
> Wierz mi albo nie, napisalem wiele dokumentow w tym programie i
> zachowanie bylo identyczne. Zawsze, w pewnym momencie kiedy zaczalem
> formatowac obiekty "Figure", mialo to wplyw na obiekty "Equation" co
> jest moim zdaniem kompletnie nieintuicyjnym zachhowaniem programu.
> I moje pytanie brzmialo jak nad tym zapanowac.

> Style zostaly zdefiniowane jeszcze przed rozpaczeciem pisanie i
> konsekwentnie sie ich trzymalem, wszystkie style oprocz tych dla
> obiektow Figure i Equation, dlatego ze z doswiadczenia wiedzialem ze sa
> [...]

Me dictum Mociumpanie na Twe odezwanie:
1. Używam czasem też Off2k7
2. Nie występują u mnie inkryminowane problemy z edycją wzorów i
opisów.
3. U mnie formatowanie jednego nie ma żadnego wpływu na drugie i
odwrotnie.
P.S.
IMHO program jest bardzo intuicyjny, ale trudno jest pozbyć się
starych przyzwyczajeń ;-)

--
Zdrastwujtie tawariszczi.
Eto ja, Iwan iz Spiecnaza.