Re: Jak odchudzic/przyspieszyc rejestr?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 18:22:38 MET DST

In news:gvocs6$dkf$1@inews.gazeta.pl,
*Latet* <latet@mxxxx.pl> typed:
> Witam,
>
> Czesto musze podejmować próby przyspieszenia dzialania Windowsów (zwykel
> XP), ktore z czasem napuchły i stały się nieruchawe. Zwykle robię tak:
>
> 1. Odinstalowuję zbędne programy
> 2. W msconfig wyłaczam z autostartu wszystko, co nie musi wstawać razem z
> Windows
> 3. Wyłączam zbędne bajery i wodotryski graficzne itp.
> 4. Zapuszczam "Szybkie czyszczenie dysku" (modul progeamu Odkurzacz)
> 5. Defragmentuję partycję systemową
> 6. O ile się da - staram sie sensowniej ustawić plik wymiany (jako plik o
> [...]

Użyj do tego zewnętrzenego programu np. RegistryBooster 2
http://www.liutilities.com/products/registrybooster/ , RegistryRescue
http://www.pcprivacysoftware.com/
CCleaner Ccleaner http://www.ccleaner.com/download/
lub
Poszukaj w sieci programu RegMaid (aplikacja Microsoft'u), który usunie Ci
(czysci dokladnie) pozostałości z pozostawionych Class jak CLSID, ProgID,
TypeLib, Interfance - uważaj aby nie skasować czegoś na wyrost,
trzeba mieć oczy otwarte.
http://palusinski.neostrada.pl/REGMAID.rar
Ponadto wejdz na stronke http://safety.live.com/site/pl-PL/default.htm i
dokonaj pelnego sprzatania.