Re: Office Word 2007

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 04:42:56 MET DST

> 1. Używam czasem też Off2k7
> 2. Nie występują u mnie inkryminowane problemy z edycją wzorów i
> opisów.
> 3. U mnie formatowanie jednego nie ma żadnego wpływu na drugie i
> odwrotnie.
> P.S.
> IMHO program jest bardzo intuicyjny, ale trudno jest pozbyć się
> starych przyzwyczajeń ;-)
> --
> Zdrastwujtie tawariszczi.
> Eto ja, Iwan iz Spiecnaza.

To bardzo ciekawe do jak nielicznej grupy zalicza sie ow Jegomosc. jak
mozna sie dowiedziec z paru linkow serwisu Google.

Pozdrawiam.

PS. oczywiscie nie mozna bylo sie doczekac praktycznego przykladu bo
przeciez wszystko jest tak "intuicyjne", a wszyscy jestesmy otoczeni
licznymi "geniuszami".

Bez odbioru