Re: Office Word 2007

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 12:25:41 MET DST

Michal Biek wrote:
> ZikO log(in):
>
> Hi!
> :-) umiem(y)

Oj jak sie ciesze ....
A moze maly opis jak? za co bylbym bardzo wdzieczny

> Ah, jak mi przykro z tego powodu...

Prawde mowiac zawsze jestem przygotowany na sarkazm; takie sa prawa
forum i trzeba z nimi zyc jak sie chce uzyskac pomoc publicznie :/

> Rzuć w niego kamieniem jak jesteś bez winy! ;-)

Mysle ze dokonalismy pewnego postepu od czasow narodzenia Chrystusa. Prawda?

> Wypuścił, tylko nikt chyba jeszcze tego nie odkrył... :-)

> Tak samo jak w normalnym dokumencie Worda...
> Nie ma żadnych problemów z 'manewrami' czcionką opisu.
> Równanie jest obiektem i formatowanie działa tylko wewnątrz.
> Opis jest zwykłym tekstem i jego formatowanie nie ma wpływu na to co
> jest w rĂłwnaniu (obiekcie).

Z definicji tak powinno byc. Ale nie jest.
Wierz mi albo nie, napisalem wiele dokumentow w tym programie i
zachowanie bylo identyczne. Zawsze, w pewnym momencie kiedy zaczalem
formatowac obiekty "Figure", mialo to wplyw na obiekty "Equation" co
jest moim zdaniem kompletnie nieintuicyjnym zachhowaniem programu.

I moje pytanie brzmialo jak nad tym zapanowac.

> Natomiast siakiś styl użyty do całego dokumentu może spowodować efekt,
> który opisałeś jw.

Style zostaly zdefiniowane jeszcze przed rozpaczeciem pisanie i
konsekwentnie sie ich trzymalem, wszystkie style oprocz tych dla
obiektow Figure i Equation, dlatego ze z doswiadczenia wiedzialem ze sa
takie z nimi problemy. Napisze to jeszcze raz kiedy zaczynam zmieniac
jedno z nich, ma to wplyw na drugie.

Oczywiscie udalo mi sie uzyskac pozadany efekt ale jest musze przyznac
ze jest to dalekie od intuicyjnego zachowania programu.

Pozdrawiam.