Jak odchudzic/przyspieszyc rejestr?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 12:19:42 MET DST

Witam,

Czesto musze podejmować próby przyspieszenia dzialania Windowsów (zwykel XP),
ktore z czasem napuchły i stały się nieruchawe. Zwykle robię tak:

1. Odinstalowuję zbędne programy
2. W msconfig wyłaczam z autostartu wszystko, co nie musi wstawać razem z
Windows
3. Wyłączam zbędne bajery i wodotryski graficzne itp.
4. Zapuszczam "Szybkie czyszczenie dysku" (modul progeamu Odkurzacz)
5. Defragmentuję partycję systemową
6. O ile się da - staram sie sensowniej ustawić plik wymiany (jako plik o stałej
wielkości).

No i wlasciwie na tym koniec moich standardowych działań. Wydaje mi się, że
powinienem jeszcze zrobić coś z rejestrem. Ale nie bardzo wiem co (odchudzenie?
defragmentacja?) i przede wszystkim - nie wiem czym i jak.

Czy możecie coś tu doradzić i wskazać jakieś **bezpieczne** narzędzie (najlepiej
freeware).

Wielkie dzięki,

latet