Re: Office Word 2007

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 22 May 2009 - 22:33:07 MET DST

ZikO log(in):
> Witam
> mam takie pytanie. czy umiecie zapanowac nad nowym Editorem rownan w
> wordzie 2007?

Hi!
:-) umiem(y)

> Niestety musze na nim pracowac bo uzywam go nietylko w domu

Ah, jak mi przykro z tego powodu...

> Problem jest taki, ze ten sk.... zmienia mi czcionke w rownaniach albo
> styl na np italik. Rzeczy ktore powinny byc pochyle staja sie proste
> funkcje ktore powinny byc proste staja sie pochyle. Nie umiem nad tym
> zapanowac.

Rzuć w niego kamieniem jak jesteś bez winy! ;-)

> Szczegolnie dziwne rzeczy dzieja sie jak dodaje Figure xx i opis i
> jesli chce naprzyklad zminic czcionke lub styl w opisie rysunkow to
> pierdziela mi sie rownania
> Po prostu wiekszego syfu MS nijeszcze nie wypuscil.

Wypuścił, tylko nikt chyba jeszcze tego nie odkrył... :-)

> Jak sobie z tym radzicie.

Tak samo jak w normalnym dokumencie Worda...
Nie ma żadnych problemów z 'manewrami' czcionką opisu.
Równanie jest obiektem i formatowanie działa tylko wewnątrz.
Opis jest zwykłym tekstem i jego formatowanie nie ma wpływu na to co
jest w równaniu (obiekcie).
Natomiast siakiś styl użyty do całego dokumentu może spowodować efekt,
który opisałeś jw.

--
Jak kierowca źle jeździ to łatwiej go dzisiaj zmienić niż warsztat
naprawy.