Re: Windows 7

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 16 May 2009 - 01:34:29 MET DST

** Latet <latet@mxxxx.pl> wrote:

> [...]
> dla mnie Win7 bardzo ją przypomina. Jedyna róznica, którą zauważylem, to
> ClearType, który pod Vistą jakoś dawał się wyłączyć (może nie do tego stopnia
> jak pod XP, ale jednak w miarę skutecznie). A pod Win7 - cały czas bardzo
> nieostra czcionka we wszystkich aplikacjach. Teraz, po 2 godzinach wróciłem
> do XP i od razu "Wow, jakie wszystko ostre i wyraźne" :-) Pod Win7 czułem się
> jakby mi ktoś zabrał okulary - męcząca wzrok nieostrość czcionki. Próbowałem
> wyłączyć ClearType, ale nie dawał się on całkiem wyłączyć, jak pod XP. A mam

To na 100% daje się parametryzować i z racji tego, że to są po prostu nowsze
biblioteki ale nadal te same prawdopodobnie jakbyś trochę pogrzebał to mógłbyś
wrócić do ustawień identycznych jak w XP. Aczkolwiek tego typu aspekty dla mnie
są totalnie pomijalne (pierdalamenty na które nie warto w ogóle zwracać uwagi).
:)

> Natomiast z przyjemnością stwierdziłem, że nie takie straszne te 64-bit.

I o ile nie masz/nie potrzebujesz więcej niż 3,5GiB RAM dla aplikacji to
zupełnie do niczego praktycznie nieprzydatne.