Re: Windows 7

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Fri 29 May 2009 - 08:56:39 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> I o ile nie masz/nie potrzebujesz więcej niż 3,5GiB RAM dla aplikacji to
> zupełnie do niczego praktycznie nieprzydatne.

Tez sie zastanawialem nad 64bit, bo teraz mam 32, tak wlasciwie
odruchowo zainstalowane. Procka mam AMD64x2, i teraz czy jak zainstaluje
64bit to moze byc gorzej, w sensie ze niektore programy nie beda chcialy
dzialac, czy po prostu w najgorszym razie bedzie tak samo jak w 32bit?
Co ze sterownikami tam gdzie nie ma ich dedykowanych dla 64? te z 32 bit
pojda bez problemu powiedzmy w 99%, czy nastawic sie na mocne
kombinacje? Pytam bo siodemka musze przyznac ze mi sie spodobala mocno a
poniewaz jeszcze nie poinstalowalem sobie wiekszosci softu to moglbym w
sumie przejsc na 64bit, jednak wlasnie pod warunkiem ze nie bedzie
zadnych duzych siupow.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl