Re: Windows 7

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 01:25:24 MET DST

> I tak ogólnie - jak wrażenia z Windows 7?

Testowałem go dziś trochę... Wersję 64bit. Visty używałem sporadycznie, więc dla
mnie Win7 bardzo ją przypomina. Jedyna róznica, którą zauważylem, to ClearType,
który pod Vistą jakoś dawał się wyłączyć (może nie do tego stopnia jak pod XP,
ale jednak w miarę skutecznie). A pod Win7 - cały czas bardzo nieostra czcionka
we wszystkich aplikacjach. Teraz, po 2 godzinach wróciłem do XP i od razu "Wow,
jakie wszystko ostre i wyraźne" :-)
Pod Win7 czułem się jakby mi ktoś zabrał okulary - męcząca wzrok nieostrość
czcionki. Próbowałem wyłączyć ClearType, ale nie dawał się on całkiem wyłączyć,
jak pod XP. A mam monitor CRT.

Natomiast z przyjemnością stwierdziłem, że nie takie straszne te 64-bit.
Wszystko działa i na pewno nie wolniej. Oczywiście "wszystko" to tylko tyle, co
zdążylem przez 2 godziny przetestować, czyli bardzo mało. Szkoda, ze TaskManager
nie pokazuje które programy działają jako 64-bit.

latet