Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 12 May 2009 - 00:19:03 MET DST

On 8 Maj, 23:07, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

> I to na razie na tyle. CDN ;)

Ok i jestem po 4 dniach siedzenia na Win 7 RC. Stabilnosc w warunkach
domowych jest ok, nie bylo z tym problemu.

Nadal podtrzymuje zdanie ze Win7 ma predkosc porownywalna do XP na tym
samym PCecie. O wiele szybciej sie uruchamia.

Co do sterownikow:
U mnie nie bylo zadnych problemow. Nvidia udostepnia juz stery do
Win7, dziwkowka Realtek'a tez ma juz stery (na www pisze ze stery sa
do Visty, ale w readme jest juz Vista i Seven).
Prosty skaner epsona jest ok, stara drukarka Canona tez dziala.

Nie wielki problem jest natomiast z filmami w HD - o przewinieciu
filmu zdarza sie, ze jest efekt klatkowania obrazu, trzeba restartowac
playera. Ma to mijesce przy zastosowaniu paczki K-lite.
Na moim konfigu przy XP tego problemu nie bylo.
Jakies sugestie?

Co do oprogramowania to to co chcialem zainstalowac to dziala.
TrueCrypt dziala bez najmniejszego problemu, 7zip po zainstalowaniu
64bitowej wersji dostal skrzydel (na XP 7zip 32bit wersja srednio
rozpakowywanie z predkoscia 20-25MB/s, a teraz wersja 64bit 35-40MB/s
- tak wiec duza roznica jest).
Drobne problemy byly z konnektem, ale dziala w zgodosci z XP SP3 i
uprawnieniami admina.
Sam nie testowalem, ale podobno 64bitowy FireFox (wersja beta) dziala
znacznie szybciej od aktualnego FF.

Zuzycie pamieci: U mnie utrzymuje sie na poziomie 1,20-1,80GB przy
calym ramie 4GB.

Wydaje mi sie, ze system nawet oszczedniej uzywa procka niz XP - bo
jakos wydaje mi sie ze ciszej jest (wiatrak wolniej chodzi), ale moze
to tylko zludzenie.

Na chwile obecna podtrzymuje pozytywna opinie do Win 7 RC, gdyby tylko
jeszcze udalo sie rozwiazac ten problem ze zdarzajacym sie
klatkowaniem w filmach HD.

Pozdrawiam
Rafal