Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 01:24:03 MET DST

Rafal M pisze:
> On 8 Maj, 23:07, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

Moja stara ale jara pod WinXP nie działa, Win7 nie ma do niej sterowników
i nie można zainstalować swoich z płytki.
Po czasie skojarzylam sobie, że sterownik tej drukarki jest pod XP i Win7
tego nie przyjmuje. Scaner canona to zainstalował.

> Nie wielki problem jest natomiast z filmami w HD - o przewinieciu
> filmu zdarza sie, ze jest efekt klatkowania obrazu, trzeba restartowac
> playera. Ma to mijesce przy zastosowaniu paczki K-lite.
> Na moim konfigu przy XP tego problemu nie bylo.
> Jakies sugestie?

U mnie pięknie WMP odtwarzał. Od razu, bez czekania.
Sterowników i kodeków żadnych nie instalowałam, pewnie w Win7 jakieś są.

--
animka