Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 00:10:37 MET DST

PM pisze:

> http://windowsteamblog.com/blogs/windows7/archive/2009/05/08/test-updates-coming-for-the-windows-7-rc.aspx
> http://blogs.technet.com/mu/archive/2009/02/19/upcoming-updates-for-windows-7-testing.aspx
>
> Ale zapewne Animce rozwali pół systemu, hihi :P

Już za przeproszeniem wypieprzyłam tego windowsa7 z mojego dysku. Miałam
trochę roboty z tym związanej, bo ten windows był na drugiej partycji, na
której mam wszystkie najważniejsze pliki. No, ale partycja już
formatowana, czysta a ważne pliki spowrotem tu umieszczone. Jak będzie już
w sprzedaży Ultimate PL (bo ten mi najlepiej odpowiada) to pewnie kupię,
bo program piękny jest i szybciej od XP "chodzi". Oczywiście od razu
przyblokuję automatyczne aktualizacje! Jak będę chciała jakiejś łaty to
wygodniej mi jest samej pobrać i zainstalować.

--
animka