Re: Skąd numerek do XP?

Autor: promkg <prom_kg_at_op.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 10:10:51 MET DST

goomish pisze:

> [...]
>
> Nie chodzi o żadne blokowanie numeru, po prostu automatyczna aktywacja się
> nie powiedzie, bo ten numer (XP-ka) prawie na pewno użyto już kiedyś na
> innym sprzęcie.
> Co do legalności kopii, to chyba jednak trochę wycofam co wcześniej
> napisałem. Nośnik i zawarte na nim pliki mogą pochodzić skądkolwiek [1],
> byleś był w stanie przyporządkować do niego inne atrybuty legalności.
> Dowód zakupu, certyfikat oryginalności, numer seryjny itp.
>
> [1] Także z torrenta czy stadionu, tyle że tutaj należy się mocno liczyć z
> [...]

Nośnik to wiem, chodziło mi jedynie o ten numerek. Aktywację taką
robiłem parę razy i w 90% przypadków zaskakiwała po internecie - czyli
nikomu nie tłumaczyłem, że to downgrade z Visty, etc. Więc równie dobrze
żadnej Visty mogłem nie mieć. Chodzi mi o to, że numery seryjne używałem
jakieśtam - skądś, działające a nie chcę, żeby nagle komuś wywaliło
Windows bo na tym samym numerze jest 10 komputerów działających. Stąd
pytanie.

promyk-g