Program MAR

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 09:59:49 MET DST

Mam pytanie odnośnie programu Microsoft Authorised Refurbished (MAR).
Dają do używanego sprzętu XP Pro oraz MS Office 2003 Standard - ale
preinstalowane, bez nośników. Klucze są na nalepkach na obudowie. O ile
z XP nie ma problemu, bo zawsze znajdzie się płyta - to jak z Office?
Czy też wystarczy dowolna płyta z 2003 Standard, choćby jakiś nośnik
'torrentowy'? Na razie zrobiłem obraz przez linuksowe dd, więc 'jakby
coś' mam zapas, ale co jeśli chodzi o przeinstalowanie samego pakiet office?

--
http://ikov.bikestats.pl