Re: Skąd numerek do XP?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 16:21:15 MET DST

*promkg* pisze:

> [...]
[...]
> Rozumiem, że aktywowanie przez internet bez tłumaczenia może doprowadzić
> do zblokowania numeru seryjnego? A jak nie mam znajomego bądź nikogo z
> legalną kopią XP? :)

Nie chodzi o żadne blokowanie numeru, po prostu automatyczna aktywacja się
nie powiedzie, bo ten numer (XP-ka) prawie na pewno użyto już kiedyś na
innym sprzęcie.
Co do legalności kopii, to chyba jednak trochę wycofam co wcześniej
napisałem. Nośnik i zawarte na nim pliki mogą pochodzić skądkolwiek [1],
byleś był w stanie przyporządkować do niego inne atrybuty legalności.
Dowód zakupu, certyfikat oryginalności, numer seryjny itp.

[1] Także z torrenta czy stadionu, tyle że tutaj należy się mocno liczyć z
tym, że płytka będzie zawierała pewne "bonusy". Niekoniecznie pożądane
:-).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]