Re: SkÄ…d numerek do XP?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 21:11:04 MET DST

W artykule <rjcjvoyj33j8.dlg@fqdn.goomisha.pl>, goomish napisa³(a):

> Pozostaje potem proces aktywacji, który musisz wykonaæ przez telefon, tak
> aby mieæ mo¿liwo¶æ zaznaczenia w rozmowie z telefonistk±, ¿e to downgrade
> z Visty, o nr seryjnym, który przeczytasz ze swojej p³ytki lub nalepki.

Ja nigdy (a aktywowalem juz kilka systemow gdzie byl downgrade) nie
czytalem numeru seryjnego od Visty. Byc moze w moim glosie nie bylo
wyczuwalnego klamstwa? :)
Powiedzialem wprost, ze zostal zakupiony pakiet XYZ i w ramach
przyslugujacego prawa zostal wykorzystany nasz drugi klucz od ZYX
do instalacji XP na komputerze.
Poproszony zostalem tylko o informacje czy jest to pierwsza instalacja
na nowym sprzecie i zostalem przelaczony na automat w celu dokonczenia
aktywacji telefonicznej.

Jacek