Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 17:35:30 MET

On Wed, 4 Mar 2009 12:34:29 +0100, 1634Racine wrote:

> Piotr Smerda in news:183gjw8fnqqt.wyrrm3r10nxe.dlg@40tude.net
> [........]
>
> jak ja lubie czytac takie posty

Zawsze uważałem, że grupy dyskusyjne to nie "sklepik z gotowcami".
Nie wierzę by dla przeciętnego użytkownika Windows XP wielkim problemem
było sprawdzenie jak działa komenda "net use" z parametrami /persistent i
/delete.
A napisanie takiego skryptu to cały kwadrans pracy, przy której można się
czegoś nauczyć.
Poza tym nie oczekujesz chyba, że będę wróżką i zgadnę jakie dyski ktoś ma
podmapowane i do czego? Mimo najszczerszych chęci wykonanie takiego skryptu
bez znajomości tych danych jest wg mnie bardzo mało prawdopodobne.

--
Pozdrawiam
Piotrek