2 problemy z Vistą: karta VGA i Dial-Up

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 18:11:55 MET

Witam!
A więc problem z kartą GeFoce 7600 jest taki, że od kiedy Vista
pobrała aktualizacje sterownika, to notorycznie (co kilka startów)
zmienia mi odświeżanie na najniższe, czyli 70Hz z ustawionych 85Hz.
Jak sobie z tym poradzić, poza powrotem do starego sterownika? Może
problem błahy ale przy 70Hz wypływają mi oczy z oczodołów...

Dial-Up: ostatnio walczyłem ostro na Vista Business z połączeniem VPN
L2TP. Problem był taki, że serwer nie posiadał L2TP z polisą IPSec i
trzeba było się trochę nagłówkować, próbować i w końcu wyłączyć w
Vista polisę IPSec. Po tej wygranej walce pozostał jakiś connect,
który uparcie chce wdzwaniać się, kiedy otwieram IE czy Firefoxa, a
nawet TheBat! Zdesperowany wywaliłem wszystko zostawiając jedynie
połączenie LAN i WLAN ;-) Ale domniemam, że nie tędy droga - więc
którędy na przyszłość, bo może mi to wrócić jak skonfiguruję ponownie
połączenia VPN.

K.