Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 20:15:19 MET

Piotr Smerda in news:89apmv4l6cwv$.1e5y2ccu217cu$.dlg@40tude.net
[.......]

Rozumiem.
A ja na ten przyklad uwazalem zawsze i uwazam, ze gr. dysk. są od klarownego
odpowiadania na pytania w sposob pelny, czyli od dawnia wiedzy. A nie od
uswiadamiania, ze wiedzy ktos nie ma i zmuszania go do nauki. To tylko
sposob na emanacje manii wielkosci i dobre samopoczucie, ze "sie wie",a
inni - nie.
To mniej wiecej cos takiego,jak ci niedorąbani asystenci na wydz. matematyk
roznych, ktorzy z luboscia operuja zdaniem: "a dowod tego jest banalny".
Tylko nie dodaja, ze zajmuje 1 i 1/2 strony maczkiem i zrobil go Tarski, czy
Banach, czy Sierpinski,czy kto tam w 1923 roku (na przyklad).

dobrze rozumiem? piszesz o _przeciętnym_ użytkowniku ,tak? OK.

zaryzykuje: jest szansa, ze masz racje. Ale slabiutka szansa.

ciagle o _przecietnym_ uzytkowniku piszesz?
No to bzdury piszesz.

nie decyduj za kogos, czego może/powinien sie uczyc.

nie oczekuje.