Re: instalacja w2k z pendrive'a ?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 15:29:38 MET

Piotr Palusiński wrote:

> Dokładnie wystaczy stworzyc taki dysk bootowalny i temat sie zamyka.

Zadanie okazało się bardziej "fizyczne" niż "umysłowe" ;)
Laptop gdy go dostałem w swoje ręce wykazał całkowity brak chęci
do bootowania z USB :/ (Compaq Evo n600c z podwójną baterią zamiast
CD na multibay'u)
Zatem dysk wrzuciłem do jeszcze bardziej muzealnego thinkpada z CD,
założyłem za radą Michała partycję, wrzuciłem i386,
przełożyłem do Evo i dalej już poszło.
Ale dzięki temu już wiem jak zrobić bootowalny pendrive i parę
innyc rzeczy ;)

--
Wojtek