Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 23:34:53 MET

Dnia Sun, 01 Mar 2009 23:14:46 +0100, Tomek Głowacki napisał(a):

> Tak nie chcę (a raczej dziewczyna nie chce) - ma być zrzut ścieżki audio
> i wrzut tej ścieżki z powrotem, ale na nową płytę, która odpali się w
> starym odtwarzaczu CD. Zresztą, pośrednictwo stratnego mp3 nie ma sensu
> w takiej operacji... jest to jakaś opcja, owszem.
>
> Czy tylko pozostaje mi wytłumaczyć jej jak działa Exact Audio Copy? ;)
> Dla mnie to jest proste, no ale dziewczyna utknie...
>
> Poza tym, dziwię się, że nie ma jakiejś naprawdę łatwej metody...

Ścieżka audio to nie jest zapis cyfrowy, tylko analogowy (choć na płytce
jest zapisany bitowo). Należy ją najpierw zgrać do jakiegoś cyfrowego
formatu, np. bezstratnego wav albo do mp3, a potem z powrotem
przekonwertować do analoga w trakcie nagrywania na płytkę. Tak właśnie
najczęściej robią to rozmaite programy. Etapu ripowania do pliku i tak
nie ominiesz, jeśli więc uważasz mp3 o wysokim bitrate za format o zbyt
niskiej jakości, to może ripuj do wav...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/