Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 01:39:54 MET

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl.tnijspam@tuteztnij.o2.pl-invalid>
napisał w wiadomości news:gof1ci$43q$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Czy tylko pozostaje mi wytłumaczyć jej jak działa Exact Audio Copy? ;)
> Dla mnie to jest proste, no ale dziewczyna utknie...
>
> Poza tym, dziwię się, że nie ma jakiejś naprawdę łatwej metody...

Jest, tak prosta, ze aż banalna.
Zrzut ścieżki do WAV 44100/16/stereo (tak zresztą jest zapisane na
płycie CD-Audio, czyli żadnej (de)kompresji w trakcie nie będzie), a
następnie wrzut z powrotem jako audio. Chyba każdy program zrobi
CD-Audio z pliku WAV.
A calkiem sporo jest progsów prostszych od EAC, jeśli plyta nie jest
zrysana, to i korekcji zbyt dobrej nie trzeba.

--
Jak nieprzyjemnie, gdy pot płynie ze mnie,
I krew mnie zalewa, bo znów skosiłem drzewa,